2011. augusztus 17., szerda

Amit eddig tudunk 1.8-ról


Számíthatunk rá, hogy:
- A felfedezés és a harc több jutalmat fog kínálni, jobban megéri majd a játék ezen részeit is használni.
- Lesznek új funkciók a pályagenerátorban: földalatti szakadékok, kanyonok, romok, erődítmények, új "gomba" biome, nagyobb biome-ok.
- A Shift+Click egy tárgyon rendesen működni fog.
- Címkék készülnek a tárgyakhoz.
- Lesz ingame multiplayer szerver lista.
- Lesz tüske block.
- Bekerül a játékos lista (TAB-ot nyomvatartva jelenik meg).
- Bekerül legalább egy új mob.
- Új lightning motort kap a játék (a chunk frissítések helyett a textúra fog változni).
- Egy redstone bug (time set x parancshoz köthető) ki lesz javítva.
- Lesznek generált NPC falvak farmokkal.
- Új harcrendszer kerül bevezetésre.
- Új textúrát kap a mohás kő.
- Új farmolási lehetőségek megjelenése: tök, dinnye, talán állattenyésztés.
- Többféle játékmód: Azaz bekerül a Creative mód limitált repülés funkcióval.
- A moderátorok a szervereken beléphetnek Creative módba.
- Az élelmiszert praktikusabban fogjuk tudni tárolni.
- A beállítások menüben néhány gomb helyett csúszka lesz (pl.: látótáv).
- Lehetséges egy új launcher elkészülése.
- A játékosok által letett levelek nem tűnnek el.
- A hangokban változások történnek: új hangok és néhány meglévő módosul (pl.: eső).
- Lesz sprintelés (kétszer megnyomva az előre gombot a karakter gyorsabban fut).
- Lesznek critical ütések.
- A nyilat tartani kell a felhúzáshoz.
- Új animációk készülnek egyes részeire a játéknak (pl.: harc).
- Új achievementek bekerülése.
- Modding support megjelenése.

Ezek mellett számíthatunk egyéb, még fel nem fedett titkos munkálatokra, meglepetésekre is. Fontos, hogy az itt felsorolt dolgokat (bár nagy eséllyel tényleg így vannak) ne vegyük biztosra, mert még tán csalódni fogunk.


Forrás : Ide kattintva elérhető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése